tiistai 6. elokuuta 2013

Right and Now? Mitä tulee ekana mieleen? Et tän blogin kirjottaja on joku joka kuvittelee et se käy niin. Mä en kuvittele enkä pakosti haluakkaan. Mut joitakin asioit tahtoisin tapahtuvan nyt. En et tohon pihaan lentäis helikopteril hunksi lahjottamaan mulle ilmasen maailmankierto matkan. En, en todellakaa. Mä tahtosin et esim. nyt kaikki asiat ois hyvin. Eis ois mtn murehittavaa tai mtn mikä jyskyttää pään sisäl tai stressaa. Tai ne kaikki asiat joita on tehny väärin ja jotka on satuttanu muita ihmisä vois poistaa. Jos oiskin semmonen delete nappi päässä jota vois aina painaa.
Yks juttu minkä mä oon tajunne että monet ihmisit haluis kelata elämäänsä. Siihen asti kunnes oon 18 ja siihen asti kunnes tapahtuu tätä ja tätä. Mut loppu pelis jos sä saisit kelata sä kelaisit melkee koko elämäs ohi. Vaikka mä tahtosin nyt jtn asioita poistettavan tai kelaisin siihen asti kunnes vaik omistaisin mallin kropan koko elämä menis ohi. Täytyy nauttii joka ikisest hetkest. En mä itekkää pysty siihen mut mä yritän. Joo tosiaan tää on kliseistä ja varsinkin tää mun vika lause:

Asioilla on taipumus järjestyä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti